Säkra meddelanden

Helsingborgs stad använder en tjänst som gör det möjligt att skicka meddelanden med känslig information på ett säkert sätt. Har du fått ett Säkert meddelande från Helsingborgs stad?

Så här gör du:

  • Du loggar in med din e-legitimation.
  • Meddelandet finns tillgängligt för läsning och nedladdning i 30 dagar.
  • När du öppnar dokument som bifogats innebär det oftast att dokument sparas i datorns mapp för hämtade filer. Tänk på att rensa denna mapp, särskilt om du använder en annan dator än din egen.

Helsingborgs stad behandlar dina personuppgifter när du kommunicerar via e-post med oss. Du kan läsa mer om dina rättigheter och om hur staden behandlar personuppgifter.

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin

Öppettider

Måndag–onsdag: 08.00 — 17.00

Torsdag: 08.00 — 18.00

Fredag: 08.00 — 17.00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00.