Boka lokal och hyr utrustning

Här kan du söka efter lediga tider och göra bokningar i olika sport- och idrottshallar i Helsingborg.

Bokning av lokal är öppen för dig som bor i Helsingborg och för föreningar som behöver tillgång till hallar och lokaler. Du måste vara 18 år för att boka lokal och hämta ut en nyckel eller tagg.

Du bokar lokal i vårt bokningssystem Rbok. Klicka här för att registrera din förening och för att läsa mer: Rbok – en väg in för din förening.

Hyr läktare, bord och stolar

Föreningar kan hyra läktare för både stora och små evenemang. Hyra av bord och stolar sker separat, totalt finns 300 bord och 1000 stolar. Våra mobila läktare ger möjlighet till både ståplatser och sittplatser för en publik på allt från 200 till 1 500 personer. Observera att det endast är föreningar som kan boka utrustning, inte privatpersoner.

För bokning och prisuppgifter kontakta Föreningsservice, e-post: reception.fritid@helsingborg.se

Måndag–onsdag: 08.00 - 17.00

Torsdag: 08.00 - 18.00