Hur prioriterar ni och varför åtgärdar ni inte alla ärenden ni får in?
Helsingborgs stad sköter drift och underhåll på gator och allmänna platser och vi arbetar efter en förbestämd prioriteringsordning och ett ärendehanteringssystem där vi får in synpunkter via Helsingborgs kontaktcenter eller appen ”Ett bättre Helsingborg”. Akuta ärenden där det finns risk att någon kan skada sig har den högsta prioriteten.
Vi har en årlig budget för drift och underhåll av hela kommunen. Därför måste vi ibland göra prioriteringar kring vilka ärenden som åtgärdas.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att [det formuläret ska användas till]. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte, och kommer att raderas när [ärendet är avslutat]. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.