Varför kan ni inte ringa upp mig när ni avslutat mitt ärende?
Varje år får stadsbyggnadsförvaltningen in ungefär 60 000 ärenden, som bland annat rör skötseln av våra gemensamma ytor, till exempel gator, parker och badplatser. Att återkoppla varje enskilt ärende med ett personligt svar, via telefon eller mejl, tar helt enkelt för mycket av den tid vi istället behöver lägga på att hålla staden hel och ren. Därför får du istället ett automatgenererat svar när ditt ärende är avslutat. Vi är ändå tacksamma för att du lämnar telefonnummer och e-postadress när du anmäler ditt ärende eftersom vi ibland kan behöva kontakta dig för att få reda på mer om vad som behöver göras.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att [det formuläret ska användas till]. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte, och kommer att raderas när [ärendet är avslutat]. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.