Läger på Skånes Fagerhult lägergård

Skånes Fagerhult ligger i ett naturskönt område i direkt anslutning till Fedingesjön cirka 6 mil från Helsingborg. Här kan du bada, paddla kanot, ”surfa”, delta i tävlingar, leka lekar, delta i grillkvällar och roliga aktiviteter.

Alla läger är med övernattning och vi ser gärna att du sover ute i vindskydd eller tält, men det finns möjlighet att sova inomhus. Vi samåker med buss till och från lägret. Mer information om transport, packlista med mera får du i samband med anmälan.

Anmälningsperiod

Du som är 13-19 år hittar Ung Fritids sommarlovsprogram i Ungdomsappen från och med måndag 20 maj kl. 16.00. Programmet kommer att fyllas på med aktiviteter löpande under hela sommaren.

Övriga aktiviteter från Ung Fritid, stadens olika ideella föreningar, organisationer och andra kommunala verksamheter hittar du i vår evenemangskalender.

Lägerperiod

Om du har tackat ja till din plats men inte kan delta vill vi att du meddelar oss senast onsdagen innan avfärd. Om du inte meddelar oss blir du debiterad en avgift på 150 kronor.

Frågor?

Läs frågor och svar på lägersidan, eller kontakta joinaoss@helsingborg.se