Norlandia Hemservice (tidigare Kosmo)

Norlandia Hemservice erbjuder RUT-tjänster till dig som är senior i Helsingborgsområdet. Vi har mer än 10 års erfarenhet av hemserviceinsatser och vår verksamhet är placerad i centrala Helsingborg. Vår verksamhetsidé är att erbjuda kvalitativa tjänster som underlättar din vardag och frigör mer tid till aktiviteter och egentid. Vi ingår i den nordiska vård- och omsorgskoncernen NHC. Det svenska huvudkontoret är placerat på Kungsholmen i Stockholm.

Hemserviceinsatser som erbjuds

– Städning, storstädning & fönsterputs
– Tvätt av kläder
– Inköp av livsmedel

Tilläggstjänster som erbjuds

– Flyttstädning
– Storstädning
– Kontorsstädning
– Städning av skola

Här utför vi våra tjänster

Inom Helsingborgs stad.

Vem tar hand om synpunkter och klagomål?

Anna Hansson, servicechef Norlandia Hemservice, Närlundavägen 30, 252 75 Helsingborg

Hur följer vi upp kvaliteten på utförda insatser?

Serviceplanen följs upp var tredje månad tillsammans med kunden. Norlandias kvalitetsavdelning följer löpande upp verksamhetens kvalitetsarbete.

Övriga upplysningar

Vi är det familjära, flexibla och personliga hemservicebolaget i Helsingborg som anpassar oss efter våra kunders vardag. Genom hög kontinuitet lär vi snabbt känna dig och vet hur du vill ha det. Vårt motto är kort & gott ”Vi tar oss tid för dig och underlättar din vardag”.

Anna Hansson, telefon 072-226 07 34.

Norlandia hemservice AB (pdf, 105 kB)

Vård- och omsorgsförvaltningen reserverar sig för eventuella ändringar.