Ingelmills Facility AB

Vår policy är tillgänglighet, noggrann punktlighet och att ge en god service med ett stort engagemang och humor av vår duktiga personal.

Hemserviceinsatser som erbjuds

Städning, tvätt, inköp och tillfällig tjänst.

Tilläggstjänster som erbjuds

Frisör i hemmet, snöskottning, trädgårdstjänster, lättare VVS-arbeten, måleri- och snickeriarbete, flyttstäd, sanering, ledsagare, röjning & tömning, god man, matlagning av utbildad kock/kokerska, personlig assistans, och husdjursinsatser av kunnig personal.

Här utför vi våra tjänster

Inom hela Helsingborgs kommun.

Vem tar hand om synpunkter och klagomål?

Katja Adolfsson.

Hur följer vi upp kvaliteten på utförda insatser?

Två gånger/år och vid behov.

Kontaktuppgifter

Katja Adolfsson, telefontid: 08:00-16:00, telefon 0706-95 95 36.

Ingemills AB (pdf, 108 kB)

Vård- och omsorgsförvaltningen reserverar sig för eventuella ändringar.

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin

Öppettider

Måndag–onsdag: 08.00 — 17.00

Torsdag: 08.00 — 18.00

Fredag: 08.00 — 17.00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00.