Ingelmills Facility AB
Vår policy är tillgänglighet, noggrann punktlighet och att ge en god service med ett stort engagemang och humor av vår duktiga personal.
Hemserviceinsatser som erbjuds
Städning, tvätt, inköp och tillfällig tjänst.
Tilläggstjänster som erbjuds
Frisör i hemmet, snöskottning, trädgårdstjänster, lättare VVS-arbeten, måleri- och snickeriarbete, flyttstäd, sanering, ledsagare, röjning & tömning, god man, matlagning av utbildad kock/kokerska, personlig assistans, och husdjursinsatser av kunnig personal.
Här utför vi våra tjänster
Inom hela Helsingborgs kommun.
Vem tar hand om synpunkter och klagomål?
Katja Adolfsson.
Hur följer vi upp kvaliteten på utförda insatser?
Två gånger/år och vid behov.
Kontaktuppgifter
Katja Adolfsson, telefontid: 08:00-16:00, telefon 0706-95 95 36.
Ingemills AB (pdf, 108 kB)
Vård- och omsorgsförvaltningen reserverar sig för eventuella ändringar.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att [det formuläret ska användas till]. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte, och kommer att raderas när [ärendet är avslutat]. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.