Vård- och omsorgsförvaltningens hemservice

Vi som arbetar i vård- och omsorgsförvaltningens hemservice har många års erfarenhet av städ, tvätt, inköp och fixartjänst. Vi har stora krav på att ge god service.

Hemserviceinsatser som erbjuds

Städning, tvätt, inköp och tillfällig tjänst.

Här utför vi våra tjänster

Inom Helsingborgs stad.

Vem tar hand om synpunkter och klagomål?

Enhetschef: Nina Gripemark, 042-10 76 19
Arbetsledare: Ingegerd Wingren, 042- 10 51 41

Hur följer vi upp kvaliteten på utförda insatser?

Vi gör regelbundna uppföljningar genom hembesök, telefonkontakt och enkätundersökningar. Våra medarbetare utbildas fortlöpande och vi har regelbundna möten där vi jobbar med förbättringsområden.

Övriga upplysningar

Vi kontaktar dig inom tre dagar och vi påbörjar din service senast 14 dagar från det datum vi får beställning på ditt ärende. Tillsammans med dig planerar vi din service och du är välkommen att kontakta oss om du vill att vi ska göra någon förändring i överenskommelsen.

Kontaktuppgifter

Enhetschef: Nina Gripemark, 042-10 76 19
Arbetsledare: Ingegerd Wingren, 042- 10 51 41

Vård- och omsorgsförvaltningens hemservice (pdf 145 kB)

Vård- och omsorgsförvaltningen reserverar sig för eventuella ändringar.

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin

Öppettider

Måndag–onsdag: 08.00 — 17.00

Torsdag: 08.00 — 18.00

Fredag: 08.00 — 17.00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00.