Vård- och omsorgsförvaltningens hemservice
Vi som arbetar i vård- och omsorgsförvaltningens hemservice har många års erfarenhet av städ, tvätt, inköp och fixartjänst. Vi har stora krav på att ge god service.
Hemserviceinsatser som erbjuds
Städning, tvätt, inköp och tillfällig tjänst.
Här utför vi våra tjänster
Inom Helsingborgs stad.
Vem tar hand om synpunkter och klagomål?
Enhetschef: Nina Gripemark, 042-10 76 19
Arbetsledare: Ingegerd Wingren, 042- 10 51 41
Hur följer vi upp kvaliteten på utförda insatser?
Vi gör regelbundna uppföljningar genom hembesök, telefonkontakt och enkätundersökningar. Våra medarbetare utbildas fortlöpande och vi har regelbundna möten där vi jobbar med förbättringsområden.
Övriga upplysningar
Vi kontaktar dig inom tre dagar och vi påbörjar din service senast 14 dagar från det datum vi får beställning på ditt ärende. Tillsammans med dig planerar vi din service och du är välkommen att kontakta oss om du vill att vi ska göra någon förändring i överenskommelsen.
Kontaktuppgifter
Enhetschef: Nina Gripemark, 042-10 76 19
Arbetsledare: Ingegerd Wingren, 042- 10 51 41
Vård- och omsorgsförvaltningens hemservice (pdf 145 kB)
Vård- och omsorgsförvaltningen reserverar sig för eventuella ändringar.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att [det formuläret ska användas till]. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte, och kommer att raderas när [ärendet är avslutat]. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.