Här kan du förtidsrösta i Helsingborg

Förtidsröstningen till EU-valet pågår mellan den 22 maj och 8 juni 2024. Här ser du var och när du kan förtidsrösta i Helsingborg. Du kan förtidsrösta i vilken förtidsröstningslokal som helst i hela Sverige.

Vid förtidsröstningen behöver du ha med giltig legitimation och ditt röstkort. Om du har glömt ditt röstkort hemma eller av någon anledning inte har fått något kan du få hjälp att skriva ut ett nytt i förtidsröstningslokalerna.

Du kan läsa mer om EU-valet och hur röstningen går till på vår EU-valssida.

Här kan du förtidsrösta

Nedan ser du förtidsröstningslokalernas öppettider i Helsingborg.

Om du inte kan rösta i din vallokal på valdagen erbjuds även förtidsröstning den 9 juni på Helsingborg C, Kungstorget 8, klockan 8-21.