Min Vilja AB

Vårt engagerade team vill göra verklig skillnad i människors vardag. Vi finns för dig som behöver stöd i hemmet. Vi erbjuder hemservice med omtanke och kvalitet i södra Sverige, med bas på vårt kontor i Helsingborg. Våra medarbetare har lång erfarenhet av att arbeta nära människor och vårt mål är alltid detsamma – att skapa trygghet, underlätta vardagen och bidra till ökad livskvalitet.

Vår personal är flerspråkig och talar svenska, bosniska, serbiska och kroatiska, vilket underlättar kommunikationen med kunder med olika språkbakgrunder. För att vi ska kunna hålla en hög servicenivå genomgår alla våra medarbetare noggranna bakgrundskontroller.

Hemserviceinsatser som erbjuds

Min Vilja städar, handlar, tvättar och hjälper till så du kan bo kvar hemma med trygghet. Vi erbjuder även skräddarsydda hemservice-tjänster för att göra din vardag enklare så att du kan känna dig hemma och väl omhändertagen.

Tilläggstjänster som erbjuds

Vi erbjuder hjälp i hemmet med omtanke, tålamod och pålitlighet. Oavsett om du behöver stöd i vardagssysslor eller bara någon att ta en promenad med, finns vi här för dig. Våra tjänster anpassas efter dina behov och önskemål, så att du kan känna dig trygg. Vi vill anpassa oss till ditt behov och hjälper bland annat till med städning, inköp och matlagning i hemmet. Vi erbjuder också sällskap, promenadhjälp, enklare hantverk, trädgårdsarbete samt hjälp vid mindre flytt eller organisering av hemmet.

Här utför vi våra tjänster

Inom hela Helsingborgs stad.

Vem tar hand om synpunkter och klagomål?

Kontaktperson: Admir Dzamalija
E-postadress: admir@minvilja.se Telefonnummer: 0723-06 11 11

Hur följer vi upp kvaliteten på utförda insatser?

Kvalitetsuppföljning är en viktig del av vår verksamhet för att säkerställa att vi levererar bästa möjliga service. Vi samlar kontinuerligt in feedback från våra kunder för att förstå deras behov och säkerställa att vi möter deras förväntningar. Våra medarbetare får regelbunden utbildning och stöd för att upprätthålla hög kvalitet i alla tjänster. Genom att involvera både kunder och anhöriga i uppföljningen kan vi snabbt identifiera förbättringsområden och anpassa oss för att ge den bästa servicen. Vårt mål är att ständigt förbättra vår service så att både kunder och deras anhöriga känner trygghet och nöjdhet i varje uppdrag.

Kontaktuppgifter

Kontaktpersoner: Admir Dzamalija

Södergatan 39

252 25 Helsingborg

Telefon: 0723-06 11 11

Hemsida: www.minvilja.se

Min Vilja AB (pdf, 127 kB)

Vård- och omsorgsförvaltningen reserverar sig för eventuella ändringar.

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin

Öppettider

Måndag–onsdag: 08.00 — 17.00

Torsdag: 08.00 — 18.00

Fredag: 08.00 — 17.00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00.