Felanmälan och synpunkter för ett bättre Helsingborg
Här kan du både anmäla fel och lämna synpunkter på allmänna platser i stadsmiljön som hanteras av stadsbyggnadsförvaltningen i Helsingborgs stad.
Appen Ett bättre Helsingborg
Ladda gärna ner vår app Ett bättre Helsingborg för att anmäla fel och lämna synpunkter
Den 5 februari 2024 lanserades en ny version av appen för Ett bättre Helsingborg. För dig som använder iOS behöver du bara göra en uppdatering. Du som använder Android behöver ladda ner appen på nytt.
Lämna synpunkt eller felanmälan
Du kan välja att vara anonym eller lämna dina kontaktuppgifter så att vi kan återkomma till dig.
Vill du lämna en synpunkt eller göra en felanmälan på ett annat språk än svenska? Kontakta Helsingborg kontaktcenter, kontaktcenter@helsingborg.se eller 042-10 50 00.
Läs mer om vad som händer när du har skickat in en synpunkt eller felanmälan.
Akut felanmälan
Ring Helsingborgs kontaktcenter på 042-10 50 00 och gör en akut felanmälan om du har sett något som gått sönder eller är fel och som kan innebära akut fara för person eller egendom inom dessa områden inom staden:
- gator
- trafik
- gatubelysning
- trafiksignaler
- parker
- grönområden
Tack för att du hjälper oss – tillsammans får vi ett bättre Helsingborg.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att [det formuläret ska användas till]. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte, och kommer att raderas när [ärendet är avslutat]. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.