Vi vill veta vad du tycker om oss

På den här sidan kan du berätta vad du tycker om oss på Ekonomiskt bistånd. Det hjälper oss att bli bättre på att hjälpa dig.

Om du är nöjd kan du ge oss beröm, och om du inte är nöjd kan du tipsa oss så vi kan bli bättre.

Du kan också klaga, men om du är missnöjd med ett beslut ska du överklaga. Här finns information om hur du överklagar ett beslut.

Fick du hjälp av informationen på sidan?

Kontakta kommunen — en väg in

När du kontaktar oss är det kommunvägledarna på Helsingborg kontaktcenter som tar hand om dina frågor. Ditt ärende sparas och blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra. Du hittar information om hur Helsingborgs stad behandlar personuppgifter längst ner på sidan.

Helsingborgs stad i sociala medier:
Facebook
Instagram
Linkedin

Öppettider

Måndag–onsdag: 08.00 — 17.00

Torsdag: 08.00 — 18.00

Fredag: 08.00 — 17.00

Avvikande öppettider kan förekomma i samband med röda dagar, samt dag innan röd dag.

Chatta

Få svar direkt – chatta med en kommunvägledare.

Besök

Besök oss på Helsingborg Kontaktcenter på Stortorget 17.

Ring

Prata med en kommunvägledare på telefon 042-10 50 00.