Synpunkter och klagomål på socialtjänsten

Har du synpunkter på verksamheten som rör socialtjänsten på socialförvaltningen? Något som vi gör extra bra? Något som vi skulle kunna göra bättre? Kontakta oss – vi vill veta!

Vi tar emot dina synpunkter som ett led i vårt kvalitetsarbete. Dina synpunkter lämnas vidare till den som har ansvar för frågan. Om du är missnöjd med hur socialtjänstens insatser har utförts kan du framföra dina synpunkter och klagomål till personalen eller till den verksamhetschef som ansvarar för personalens insatser.

Det går också bra att ge synpunkter via vår e-tjänst eller genom att kontakta kommunen via Helsingborg Kontaktcenter. Du kan ringa, skicka e-post eller brev till Helsingborgs Kontaktcenter.

Detta händer med din synpunkt

Din synpunkt registreras och behandlas på socialförvaltningen. Du kan lämna dina synpunkter anonymt men då har vi inte möjlighet att återkoppla till dig.