Synpunkter och klagomål på socialtjänsten
Har du synpunkter på verksamheten som rör socialtjänsten på socialförvaltningen? Något som vi gör extra bra? Något som vi skulle kunna göra bättre? Kontakta oss – vi vill veta!
Vi tar emot dina synpunkter som ett led i vårt kvalitetsarbete. Dina synpunkter lämnas vidare till den som har ansvar för frågan. Om du är missnöjd med hur socialtjänstens insatser har utförts kan du framföra dina synpunkter och klagomål till personalen eller till den verksamhetschef som ansvarar för personalens insatser.
Det går också bra att ge synpunkter via vår e-tjänst eller genom att kontakta kommunen via Helsingborg Kontaktcenter. Du kan ringa, skicka e-post eller brev till Helsingborgs Kontaktcenter.
Detta händer med din synpunkt
Din synpunkt registreras och behandlas på socialförvaltningen. Du kan lämna dina synpunkter anonymt men då har vi inte möjlighet att återkoppla till dig.
Observera att din kommentar blir en allmän handling som kan komma att läsas av andra.
I det här formuläret samlar vi in personuppgifter om dig för att [det formuläret ska användas till]. Uppgifterna kommer inte att hanteras för något annat syfte, och kommer att raderas när [ärendet är avslutat]. Läs om hur Helsingborgs stad hanterar personuppgifter.
Ange din e-postadress för att få återkoppling på din feedback.